Vrijwilligers

Onze vereniging draait volledig op vrijwilligerswerk en elk jaar vragen we iedereen (leden, ouders van jeugdleden en overige betrokkenen) op zijn eigen manier zijn steentje bij te dragen. Spelende leden worden bijvoorbeeld opgeleid tot scheidsrechter of trainer, terwijl we ouders van jeugdleden graag inzetten voor een kantinedienst of een keer zaalwacht. Dit jaar maken we er een prioriteit van om het vrijwilligerswerk beter te begeleiden en gelijker te gaan verdelen, wat niet direct inhoudt dat iedereen evenveel moet doen. Dit hangt natuurlijk af van jou. Omdat we de vrijwilligerstaken zo goed mogelijk bij jou willen laten passen, vragen we je om je voorkeuren en mogelijkheden in te vullen in onderstaand formulier. Bij de volgende indelingen kunnen we hier rekening mee houden, waardoor we je efficiënter in kunnen zetten als vrijwilliger. Dan vervul jij je vrijwilligerstaak met meer plezier! Mocht je buitenom het formulier nog op- of aanmerkingen hebben, vul dan ons in. Maar je kan ons ook altijd even aanspreken op het veld.
Hier een filmpje over het vrijwilligersprobleem dat speelt bij bijna elke vereniging op walcheren.
Alvast bedankt! Lars en Kristy Vrijwilligerscoördinatoren
Kies minimaal 2 opties

Vraag aan de vrijwilligerscoordinatoren

Vul de velden zo compleet mogelijk in zodat wij je vraag goed kunnen beantwoorden.

(een bevestiging zal verzonden worden naar het e-mailadres dat je invult)