UPDATE Openingsweekend

De zaterdagavondactiviteit gaat NIET door!!!

Omdat we alles coronaproof organiseren zijn we genoodzaakt het avondprogramma buiten op te zetten. De weersverwachtingen zijn dusdanig slecht voor zaterdag dat we helaas hebben moeten besluiten om het af te gelasten. Dat is balen, maar we zullen dit concept zeker nog een keer gaan organiseren! De oefenwedstrijden gaan wel gewoon door.

Het vrijdagavondprogramma gaat gelukkig wel gewoon door! Hier bij nog wat extra informatie over de vrijdag.

De vrijdagavond zal in het teken staan van onze prachtige nieuwe accommodatie. Hier is de afgelopen maanden keihard aan gewerkt en het resultaat mag er zijn. Hier kunnen we als ONDO bijzonder trots op zijn!!

Normaal hadden we dit groots willen vieren, maar dat is even niet mogelijk. Maar  zo’n mijlpaal kunnen we niet zomaar laten passeren. Daarom willen we er toch heel graag even bij stilstaan, dit zullen we uiteraard veilig en op een gepaste manier doen waarbij we alle coronamaatregelen in acht zullen nemen. Hierdoor zijn we wel genoodzaakt geweest om een aantal festiviteiten aan te passen of zelfs te verspreiden over de avond. Desondanks zijn we er van overtuigd dat het een mooie avond zal worden die recht zal doen aan de geweldige prestatie die is geleverd!

Hoe ziet de middag/avond eruit;

Eind van de middag zal er een officiële opening zijn voor genodigden, hiervoor krijg je een persoonlijke uitnodiging.

Begin van de avond gaat de accommodatie open voor belangstellenden. Je kan dan op je gemakje rond kijken en het terras is open voor een drankje. Wel kan er maar een beperkt aantal mensen op het zelfde moment in onze accommodatie, het kan zijn dat je even geduld zal moeten hebben.

Daarnaast worden er vrijdagavond ook teamfoto’s gemaakt van alle ploegen van KV ONDO. We gaan ook een nieuwe foto voor het digitaal wedstrijdformulier maken. De tijden kan je vinden in het schema.

16.00u                 Start officiële opening (enkel voor genodigden).

18.30u                  Kantine open voor leden en belangstellenden.

18.30u                 Teamfoto            ONDO F & Ministars
18.40u                                                  ONDO E1 & E2