Tickets ONDO 1 + ONDO 2

Lees hier hoe je tickets te bemachtigen voor ONDO 1 en ONDO 2!!

Zaterdag 12 februari speelt ONDO 2 om 18.00 uur thuis tegen Oranje Wit. Gevolgd door de wedstrijd van ONDO 1 om 19.30 uur tegen Sporting Delta.

Het is fijn dat publiek weer is toegestaan bij wedstrijden! In verband met de coronamaatregelen mag de tribune van de Sprong voor 1/3 gevuld zijn, dat betekent ongeveer 100 plaatsen. Om teleurstellingen aan de deur te voorkomen gaan we daarom vooraf tickets uitgeven. Uiteraard geldt daarnaast nog steeds, vanaf 18 jaar, het coronatoegangsbewijs.

Je kunt een ticket bestellen door een mail te sturen naar OenS@kvondo.nl, met daarin je naam en de wedstrijd(en) die je wilt bezoeken. Als je voor meerdere mensen uit jouw huishouden een ticket wilt bestellen, geef dan alle namen op.
Via het contactformulier van O&S is opgave ook mogelijk.

We geven de tickets uit in volgorde van binnenkomst, waarbij helaas geldt; vol = vol. Nadat wij jouw mail ontvangen hebben, krijg je zo snel mogelijk een mail retour met óf het toegangsnummer óf het  bericht dat we ‘uitverkocht zijn’. Maar bij dat laatste niet getreurd, we gaan ook weer een livestream verzorgen.

Bij de ingang van de Sprong laat je het coronatoegangsbewijs aan de beveiliger zien,  de mail met het toegangsnummer laat je zien bij de ingang van de hal.

We willen iedereen vriendelijk vragen om met z’n allen ervoor te zorgen dat we alles in goede banen kunnen leiden, dus houd je alsjeblieft aan de maatregelen;
– bij verplaatsing draag je een mondkapje (dat mag af als je gaat zitten)
-houdt (en zit) 1 ½ meter afstand van elkaar, tenzij je tot 1 huishouden behoort. Houdt zelf rekening met twee lege stoelen tussenin. Jongeren van 13 t/m 17 jaar hoeven ten opzichte van elkaar geen 1 ½ meter afstand te houden, maar wel ten opzichte van volwassenen. Kinderen t/m 12 jaar hoeven geen afstand te houden, ook niet tot volwassenen.

Ook in de kantine, die tot 22.00 uur open is, gelden dezelfde coronaregels en een coronatoegangsbewijs vanaf 13 jaar.

Zonder mail met toegangsnummer is toegang tot de hal tijdens de wedstrijden van ONDO 2 en 1 helaas niet mogelijk. Spelers, staf en vrijwilligers in functie worden sowieso toegelaten en uiteraard is het ticket gratis.

Groeten