Sponsor worden

TEAMSPONSORING

De laatste jaren is KV ONDO behoorlijk aan het groeien qua ledenaantal, mede hierdoor worden de sportieve prestaties ook beter. Daarom heeft KV ONDO stappen gezet in haar uitstraling. Eén van de speerpunten hiervan is het invoeren van de eigen kledinglijn. Hierdoor wordt ONDO nog meer één! Door het invoeren van deze  ONDO-lijn hopen we dat ieder ONDO lid in dezelfde kleding gaat lopen, wat het clubgevoel nog meer zal versterken.

Bij onze kledingproducent kunnen wij verschillende ontwerpen opvragen zodat we op zoek kunnen gaan naar het mooiste ontwerp voor het shirt en de trainingspakken.

Prijzen teamsponsoring op aanvraag.

BORDSPONSOR

Op ons eigen Sportpark de Brigge in Sint Laurens is de mogelijkheid om reclameborden langs ons veld te hangen!

Sponsorbijdragen (bij een 3 jarige overeenkomst):

• Eerste jaar: fabricagekosten € 188 per reclamebord;
  • Tweede en derde jaar: sponsorbijdrage € 140 per reclamebord.

De afmetingen van een reclamebord zijn 305 x 80 cm.

De locatie waar het bord opgehangen moet worden kan in overleg worden bepaald. Het bord kan aan de binnenkant van de omheining naar het veld toe (zowel voor het veld 1 als voor veld 2) als aan de buitenkant van de omheining naar de openbare weg toe.

BALSPONSOR

Het is mogelijk om voor iedere thuiswedstrijd van ONDO 1 een wedstrijdbal te sponsoren. Ook is het mogelijk om voor de overige teams van ONDO een wedstrijdbal te sponsoren.

Sponsorbijdrage per bal: € 55

ADVERTENTIES

Ook kunnen wij een advertentie van u plaatsen in ons clubblad, de weekbrief, op de site of op Facebook. Hier zijn verschillende vormen en manieren voor waarmee we de juiste doelgroep voor u kunnen bereiken!

Verschillende mogelijkheden en opties al vanaf: €60

OVERIGE SPONSORING

Uiteraard zijn er naast bovenstaande sponsormogelijkheden ook speciale sponsorpakketten waarin wij verschillende sponsoropties stoppen en waarbij u dan een mooi sponsorpakket krijgt tegen een aantrekkelijke prijs.

Verder kan KV ONDO u de volgende opties nog aanbieden:

• Toernooi sponsor;
  • Een vlag of banner op het Sportpark de Brigge;
  • Sponsor jurytafel in sporthal de Sprong.

Uiteraard zijn er nog veel meer mogelijkheden om te sponsoren, vormen die perfect aan sluiten bij uw bedrijf of organisatie. Wij denken graag met u mee om samen tot een optimale vorm van sponsoring te komen.

Informatie-aanvraag sponsoring

Wilt u sponsor worden van KV ONDO?

Vul het formulier hieronder in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.