Ready to start!!

Deze week hebben we goed nieuws gekregen vanuit de overheid, per 1 juli mag de accommodatie weer open en mogen we weer wedstrijden gaan spelen. Dit betekend dat we gewoon aan de voorbereiding kunnen gaan beginnen zoals gepland.

Wat de meeste misschien al is opgevallen is dat korfbalvereniging ONDO voor volgend seizoen een nieuwe aanwinst heeft voor de selectie. Rebecca Roelofs-Dubbeldam komt over van het Ridderkerkse KCR. Ze was al enkele jaren woonachtig in Oost-Souburg, maar reed de afgelopen seizoenen 3x per week heen-en-weer naar Ridderkerk voor werk en korfbal.

“Ik heb besloten komend seizoen de overstap te maken naar Zeeland. Door korfbal, werk en familie voelde het als normaal en niet als een zware belasting. De corona omstandigheden veranderde veel voor mij, alles kwam stil te liggen en daardoor ben ik na goed nadenken tot de conclusie gekomen dat minder reizen mij meer rust zou brengen.

Zo ben ik voor mezelf gaan afwegen wat het beste bij mij zou passen en ben ik bij ONDO terecht gekomen. Na een fijn gesprek met Jouri en Robin en een keer meetrainen heb ik besloten om volgend seizoen bij ONDO te gaan korfballen.”

Dat Rebecca heeft gekozen voor ONDO, is een mooi compliment voor onze verenging. Bovendien zijn we trots dat de bijna voltallige selectie doorgaat. Met daarnaast een volledig nieuwe kantine is ONDO klaar voor de start van een nieuw korfbalseizoen!!