Rabo Clubsupport opbrengst

Iedereen die gestemd heeft op kv ONDO, hartelijk dank.
Ook dit jaar hebben we weer een mooie opbrengst!
Lees snel verder.

Dit jaar namen we voor de 2e keer deel aan de RABO ClubSupport actie. De lokale RABO banken investeren jaarlijks een deel van hun winst terug in de maatschappij. Dit doen ze onder meer door clubs en verenigingen financieel te ondersteunen.

Om de actie te promoten zijn er berichten geplaatst via social media, op de ONDO-website en is er geflyerd in Sint-Laurens en Klarenbeek. In de maand oktober kon je als RABO lid op je favoriete (sport)club of stichting/vereniging stemmen. Je had 3 stemmen te verdelen, waarbij je maximaal 1 stem op 1 vereniging mocht uitbrengen (vorig jaar waren dat er 5 en maximaal 2 per vereniging).

Behaalden we vorig jaar een 5e plaats overall, nu bleven we net buiten de top 10. Maar toch een mooie 12e plaats (van de 381 clubs) en de 3e sportclub van Walcheren/Noord Beveland! Het resultaat mag er ook dit jaar weer zijn, namelijk EURO 1.332,92!!!!! De opbrengst is ook al besteed, namelijk aan het nieuwe meubilair in de kantine.

Ik wil de volgende personen nog bedanken voor de hulp bij deze actie: Hans Adriaanse, Sophie Adriaanse, Iwan de Pagter en Remi van Schaik.

Hans Mesu