Pasdag kleding zaterdag 22 april

Tijdens de eerste veldwedstrijd op 22 april is er een mogelijkheid om de nieuwe JAKO kledinglijn te passen. De kledinglijn van JAKO is recent vernieuwd. De nieuw gelanceerde kledinglijn ziet er net iets anders en frisser uit dan de vorige JAKO lijn. Het betreft tevens een duurzame kledinglijn, waaraan het fair logo is gekoppeld. Dit fair logo staat voor bijzonder duurzame producten die van biokatoen of gerecycled polyester gemaakt zijn. De microfijne vezels voeren het vocht direct naar buiten af. Het materiaal droogt hierdoor heel snel en beschermt tevens tegen afkoeling tijdens of na het sporten. Het fair logo geeft daarnaast ook aan dat er verantwoord omgegaan wordt met natuurlijke hulpbronnen en dat er goede arbeidsomstandigheden worden toegepast in de hele toeleveringsketen bij het fabriceren van de nieuwe Jako trainingspakken. De maatvoering van de pakken zou gelijk moeten zijn aan de huidige pakken.

Deze vernieuwde kledinglijn kan gepast worden op 22 april en daarnaast zal de leverancier ook leuke andere kledingstukken meenemen, zoals: sportleggings, trainingsshirts, korfbaltassen, rugzakken, sweaters, polo’s etc. Deze kunnen allemaal besteld worden met het KV ONDO logo en/of initalen erop. Nadat de pasdag heeft plaatsgevonden op 22 april kan de kleding besteld worden via onze vernieuwde besteltool. Aan deze nieuwe besteltool wordt op dit moment hard gewerkt en deze zal binnenkort te vinden zijn op de KV ONDO website. Via deze besteltool kunnen leden of ouders korfbalkleding bestellen en deze meteen betalen via iDEAL. Deze bestelling komt dan rechtstreeks binnen bij de leverancier, waardoor de levertijden ook korter zijn dan we op dit moment gewend waren.

Op zaterdag 22 april kan er de hele dag door gepast worden vanaf 10.00 in de kantine.

Bij vragen over de nieuwe kledinglijn kunnen jullie contact opnemen met Rosan Melse