Opbrengst Rabo Clubsupport 2022

Rabo Clubsupport weer een succes voor onze club!

Voor het 3e jaar op rij hebben we meegedaan aan de Rabo Clubsupport actie.

De actie is vooraf weer gepromoot via de website, mail en social media. Ook zijn er ruim 2.000 flyers huis-aan-huis bezorgd in Sint-Laurens, Serooskerke en een groot deel van Klarenbeek. Dank hiervoor aan Sophie Adriaanse, Hans Adriaanse, Remi van Schaik en Iwan de Pagter.

Ook dit jaar kunnen we weer van een succesvolle actie spreken. Binnen de Rabo Zeeuwse Delta (Walcheren, Noord- en Zuid-Beveland en Tholen) hadden 804 verenigingen/stichtingen zich aangemeld. Met 180 stemmen (vorig jaar 173) hebben we een 13e plaats weten te behalen. Best bijzonder voor een ‘dorpsclubje’. De 180 stemmen leveren ons een bedrag op van € 1.702,85!
Met de opbrengst van de afgelopen 2 jaar is er inmiddels kantine- en terrasmeubilair aangeschaft. Met deze opbrengst willen we in principe nieuwe tribunebanken aanschaffen.

Allereerst wil ik iedereen bedanken die op ONDO heeft gestemd. Zonder stemmen geen opbrengst. Maar uiteraard ook heel veel dank aan de Rabobank, die gelooft in de kracht van clubs, verenigingen en stichtingen, omdat zij de leden, buurt en lokale samenleving sterker maken.

Tot volgend jaar!
Hans Mesu