Nieuwe bestelronde Kledinglijn KV ONDO

Zoals jullie allemaal weten heeft ONDO twee jaar geleden haar eigen kledinglijn geïntroduceerd! De kledinglijn van ONDO bestaat uit een trainingspak, een inloopshirt, een broekje of rokje, sokken en tassen van KV ONDO.

Binnenkort zal er een nieuwe bestelronde plaatsvinden voor de inspeelshirts, trainingsbroeken en trainingsjassen. Er kan nog kleding besteld worden tot en met zaterdag 1 februari (onder voorbehoud dat er voldoende bestellingen zijn). Kleding die na deze datum besteld is, zal pas meegenomen worden in de volgende bestelronde.

Het trainingspak en inloopshirt kan je dus voor deze bestelronde nog bestellen via de webshop binnen de website van K.V. ONDO (https://www.kvondo.nl/webshop/).

De prijzen en verdere gegevens staan vermeld in onderstaande tabel.

Overzicht prijzen en maten:
Prijs Kleding
Inloopshirt kinderen  €      28,50
Inloopshirt volwassenen  €      30,00
Naam op inloopshirt  €        6,50
Trainingsbroek kinderen  €      18,00
Trainingsbroek volwassenen  €      20,00
Trainingsjas kinderen  €      28,00
Trainingsjas volwassenen  €      30,00
Initialen op trainingspak  gratis
Nieuwe leden krijgen € 10,00 euro korting op een inloopshirt (geef dit even aan bij de bestelling)

Bij eventuele vragen kan je terecht bij Rosan Melse, 06-46020211