KV ONDO Pubquiz | Zaterdag 4 april

Door het corona virus zijn alle wedstrijden, trainingen en activiteiten bij KV ONDO afgelast. Om elkaar toch weer eens te spreken en te zien willen wij a.s. zaterdag een pubquiz organiseren via Skype! Wil jij meedoen aan de quiz, geef je dan snel op en ga voor de hoofdprijs of juist voor de troetelprijs! De opbrengst van de KV ONDO pubquiz gaat naar de verbouwing van de kantine!

• Wie mag er meedoen: alle leden, vrienden, bekenden en fans van KV ONDO.
  • Hoe kan je meedoen: je kan individueel, als duo of met het hele gezin meedoen.
  • Wat kost het om mee te doen: 5 euro per inschrijving.
  • Opgeven: mail voor a.s. zaterdag 12:00 uur je naam of namen, je mailadres en je telefoonnummer door naar dennis_witte@hotmail.com .
  • Wanneer: de pubquiz is zaterdag 4 april om 20:00 uur op Skype, inloop vanaf 19:45 uur.

Hoe werkt het verder:

Als je je hebt opgegeven krijg je via je mail een link voor een skypemeeting. In dit videogesprek gaan we de verschillende vragen stellen. Tevens krijgen jullie een antwoordenformulier, na afloop van de quiz sturen jullie dit formulier in en gaan wij kijken wie de meeste vragen goed heeft beantwoord. Via Whatsapp zullen we een tikkie sturen zodat je de 5 euro kan betalen.

We hopen dat er veel mensen mee gaan doen, dan hebben we weer een gezellige ONDO zaterdagavond en hopelijk ook een mooie bijdrage voor onze nieuwe kantine!