Intersport Erik en Vastgoedontwikkeling VG-D sponsoren jeugdafdeling KV ONDO!

De jeugd heeft de toekomst! De technische commissie en de sponsorcommissie van ONDO zijn daarom trots dat we twee sponsoren hebben gevonden die met ons (nog) meer willen gaan investeren in de jeugd. Intersport Erik en Vastgoedontwikkeling VG-D worden de komende 5 jaar hoofdsponsor van onze jeugd! Met de bijdrage van deze sponsoren kunnen we blijven investeren in onze jeugdafdeling!

Lid van de technische commissie van KV ONDO Natasja de Looff is blij met de financiële bijdrage van de sponsoren: “Met deze steun kunnen wij de komende jaren blijven investeren in de toekomst van onze vereniging, de jeugd! Met behulp van deze sponsoring kunnen wij onze trainers nog beter faciliteren, bijvoorbeeld met het aanschaffen van extra materieel maar ook door het aanbieden van trainerscursussen”.

Intersport Erik, dé sportwinkel uit Middelburg is al jaren sponsor van ONDO. Zo hebben ONDO en Intersport Erik al jaren een samenwerking op het gebied van de ONDO-rokjes, broekjes en sokken. Ook krijgen ONDO-leden 10% korting in de winkel. Eigenaren Erik en Monique Huisson zijn trots op de samenwerking tussen ONDO en de winkel: “ONDO is een echte familievereniging, die wij graag steunen. Wij vinden het daarom juist mooi dat wij nu alle jeugd trainers van ONDO van nieuwe kleding mogen voorzien. Juist het ondersteunen van de jeugd vinden wij mooi aan deze samenwerking.”

Vastgoedontwikkeling VG-D werkt niet alleen aan de toekomst van ONDO, maar ook aan de toekomst van ons dorp Sint Laurens. VG-D ontwikkelt namelijk op dit moment Laurenshof, een nieuwe uitbreiding van het dorp. “Wij dragen graag ons steentje bij aan de ontwikkeling van zowel ONDO als van Sint Laurens. In Laurenshof realiseren wij duurzame dorpsvilla’s aan de rand van Sint Laurens, nabij het ONDO-sportcomplex. Hopelijk zorgt dit mooie hof voor een aantal nieuwe ONDO-(jeugd)leden.” aldus Thea van Schaik, office manager bij VG-D.

Dennis Witte, lid van de sponsorcommissie, is blij met deze sponsordeal. “Dankzij deze twee sponsoren kunnen we als eerste stap al onze jeugdtrainers en de trainers van het G-team voorzien van een jas, een polo en een tas. Iedereen loopt er nu keurig netjes en verzorgd bij”. ONDO is trots en blij dat deze twee mooie bedrijven uit onze eigen regio de club blijven steunen. “Door deze bijdrage kunnen we nog verder werken aan de uitstraling van onze trainers, hopelijk zorgt dit ook voor een stimulans en willen nog meer ONDO-leden trainer worden” aldus Dennis.

Nastasja: “De komende tijd gaan we samen met de trainers verder kijken welke behoeftes er zijn en waar we samen met hen tijd en energie in willen steken. De kleding is hier een mooie eerste stap in”.

Via deze weg wil ONDO Intersport Erik en Vastgoedontwikkeling VG-D nogmaals bedanken voor hun steun. De komende vijf jaar blijven we investeren in het belangrijkste onderdeel van de vereniging, de jeugd! ONDO kijkt uit naar een lange succesvolle samenwerking!