Help de ONDO Sponsor | Kaasboederij Schellach

Het zijn onwerkelijke tijden voor ons allemaal. Ook voor onze sponsoren heeft dit grote gevolgen, de opgelegde regels hebben grote gevolgen voor de bedrijfsvoering van de veelal lokale bedrijven. Daarom lijkt het ons goed om juist nu te kijken hoe de de verschillende sponsoren werken en hoe wij als leden deze bedrijven kunnen steunen. Hopelijk kunnen de sponsoren door onze steuntjes in de rug deze crisis het hoofd bieden. Deze sponsoren helpen ONDO al heel lang, nu gaan wij de sponsoren eens helpen! De komende tijd zetten we daarom dagelijks een sponsor in het zonnetje! We hebben al onze sponsoren vier vragen gesteld over hoe zij de coronacrisis ervaren. Vandaag beginnen we met Kaasboerderij Schellach.

Wat voor gevolgen heeft het corona virus op uw zaak/onderneming?

Voor ons betekent het dat we de toeristen en de horecaklanten in de winkel missen.
Heel vaak zeggen we in de winter tegen elkaar: we kunnen zo’n winkel draaien, omdat er in de zomer veel meer klanten zijn.
Helaas is dat nu niet het geval en alle kaasjes die klaar lagen voor de paasdagen, gaan we nu proberen op een andere manier te verkopen.

Zijn jullie nog steeds open en kunnen wij nog steeds spullen bij jullie kopen of gebruik maken van jullie diensten?

Omdat wij levensmiddelen verkopen mag onze winkel, met de nodige voorzorgsmaatregelen, open blijven. Jullie kunnen dus nog gewoon in
De winkel komen en producten kopen.
Extra erbij is nu onze bezorgservice opgestart. We bezorgen op Walcheren op dinsdag, donderdag en zaterdag.
De boodschappen (kaas, zuivel, vleeswaren, vlees, groente, fruit, brood en streekproducten)
kunnen telefonisch minimaal een dag van tevoor worden besteld, en bij de bezorging kan er met contactloos pinnen worden betaald.

Hoe kunnen de leden van ONDO u helpen tijdens deze corona crisis?

Helpen kan iedereen door bij het boodschappen doen aan ons te denken. #kooplokaal.
En na het winkelen in onze winkel kan er altijd een bezoekje aan de koeien en kalfjes in de stallen worden gebracht.

Wat moet iedereen nog meer weten?

Wij proberen toch steeds nieuwe initiatieven te ontplooien en ook initiatieven van collega’s te ondersteunen.
Dat delen we via onze Facebook-pagina, dus houd die in de gaten!!

N.B. Alle sponsoren die nog niet gereageerd hebben op bovenstaande vragen kunnen de antwoorden nog steeds sturen naar sponsorvoorzitter@kvondo.nl. De komende tijd proberen wij iedere dag een sponsor een steuntje in de rug te geven.