Help de ONDO Sponsor | Jumbo Oostkapelle

Het zijn onwerkelijke tijden voor ons allemaal. Ook voor onze sponsoren heeft dit grote gevolgen, de opgelegde regels hebben grote gevolgen voor de bedrijfsvoering van de veelal lokale bedrijven. Daarom lijkt het ons goed om juist nu te kijken hoe de de verschillende sponsoren werken en hoe wij als leden deze bedrijven kunnen steunen. Hopelijk kunnen de sponsoren door onze steuntjes in de rug deze crisis het hoofd bieden. Deze sponsoren helpen ONDO al heel lang, nu gaan wij de sponsoren eens helpen! De komende tijd zetten we daarom dagelijks een sponsor in het zonnetje! We hebben al onze sponsoren vier vragen gesteld over hoe zij de coronacrisis ervaren. Vandaag Jumbo Oostkapelle, hoe gaat onze hoofdsponsor om met het coronavirus en wat zijn de gevolgen?

Wat voor gevolgen heeft het corona virus op uw zaak/onderneming?

Op dit moment al grote gevolgen en afhankelijk van hoe lang de toeristen geweerd worden gaan die gevolgen alleen maar groter en groter worden……

Zijn jullie nog steeds open en kunnen wij nog steeds spullen bij jullie kopen of gebruik maken van jullie diensten?

Ja 6 dagen per week

Hoe kunnen de leden van ONDO u helpen tijdens deze corona crisis?

Zo veel mogelijk je boodschappen doen bij sponsoren van Ondo

Wat moet iedereen nog meer weten?

De aanhouder wint!

N.B. Alle sponsoren die nog niet gereageerd hebben op bovenstaande vragen kunnen de antwoorden nog steeds sturen naar sponsorvoorzitter@kvondo.nl. De komende tijd proberen wij iedere dag een sponsor een steuntje in de rug te geven. Als het goed is hebben alle ONDO sponsoren bovenstaande vragen ontvangen, mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit ook graag!