Help de ONDO sponsor | Intersport Erik

Het zijn onwerkelijke tijden voor ons allemaal. Ook voor onze sponsoren heeft dit grote gevolgen, de opgelegde regels hebben grote gevolgen voor de bedrijfsvoering van de veelal lokale bedrijven. Daarom lijkt het ons goed om juist nu te kijken hoe de de verschillende sponsoren werken en hoe wij als leden deze bedrijven kunnen steunen. Hopelijk kunnen de sponsoren door onze steuntjes in de rug deze crisis het hoofd bieden. Deze sponsoren helpen ONDO al heel lang, nu gaan wij de sponsoren eens helpen! De komende tijd zetten we daarom dagelijks een sponsor in het zonnetje! We hebben al onze sponsoren vier vragen gesteld over hoe zij de coronacrisis ervaren. Vandaag Intersport Erik uit Middelburg.

Wat voor gevolgen heeft het corona virus op uw zaak/onderneming?

Gevolgen voor ons zijn omzet verlies weinig tot geen klanten in de stad, kosten die gewoon doorlopen. Kortom zoals 90% van de zaken detail/horeca het ervaart.

Zijn jullie nog steeds open en kunnen wij nog steeds spullen bij jullie kopen of gebruik maken van jullie diensten?

Wij zijn nog open van dinsdag-vrijdag 10.00 tot 17.30

zaterdag 10.00 tot 17.00

Maandag 13.00 tot 17.00

Hoe kunnen de leden van ONDO u helpen tijdens deze corona crisis?

Helpen kunnen de leden door te proberen de spullen die men nodig heeft bij ons af te nemen. Wij leveren eventueel aan huis af. Leden kunnen ons op de sociale media volgen (facebook, twitter, instagram etc) kan men zien welke actie’s er lopen in de winkel. Aankopen via webshop Intersport doen kan ook natuurlijk ook daar hebben wij profijt van.

Wat moet iedereen nog meer weten?

Wat men verder moet weten is dat we met zijn allen deze tijd moeten proberen door te komen en dat daar waar mogelijk we elkaar moeten ondersteunen. Dat is iets wat ik bij een club als Ondo wel zie gebeuren.

N.B. Alle sponsoren die nog niet gereageerd hebben op bovenstaande vragen kunnen de antwoorden nog steeds sturen naar sponsorvoorzitter@kvondo.nl. De komende tijd proberen wij iedere dag een sponsor een steuntje in de rug te geven.