Dankwoord Ton den Dikken

Beste ONDO leden,

Op deze wijze wil ik even mijn enorme dank uitspreken voor de verleende hulp van de afgelopen weken!

Na een zeer slechte start van het seizoen door corona (weinig tot geen toeristen in april en mei en gedeeltelijke bezetting in juni) kwam in juli het verlossende sein dat er deze zomer toch volop toeristen naar Zeeland (lees Oostkapelle) zouden komen. Wat heet, binnen enkele dagen was er geen plekje meer te boeken op de Zeeuwse eilanden!

Nu weten we dat het in Oostkapelle in het hoogseizoen altijd erg tot heel erg druk is maar dit (zomer) seizoen heeft werkelijk alle records gebroken.

Normaal maken we in de winter een planning en gaan medio februari al personeel werven om in de zomer gesteld te staan. Nu met corona in het voorseizoen viel er niet heel veel te plannen en moesten we op het laatste moment aan de bak.

Na een telefoontje naar de sponsorcommissie en de voorzitter een afspraak gepland in de nieuwe accommodatie die al een eind op orde was. Daar de vraag gesteld wat zou ONDO voor de winkel kunnen en willen betekenen? Met daarbij gelijk de opmerking dat er financieel een leuk bedrag naar de penningmeester gaat….in onze ogen een WIN WIN situatie.

Aan beide kanten enige twijfel hoe gaan we dat doen en wat gaan we tegenkomen?

Al snel waren we eruit: we gaan ervoor en met z’n allen de schouders eronder en het beste ervan maken en hopen.

Nou dat hopen was na een paar dagen al niet meer nodig, binnen enkele dagen was er al een lijst in de omloop met daarop 93 gegadigden die bereid waren te helpen> FANTASTICH wat een weelde voor club en sponsor. Van de voorzitter tot C jeugdleden we hebben van alles voorbij zien komen maar bij iedereen gold hetzelfde wat een drive en inzet om alles voor elkaar te krijgen.

Nu na 5 weken en 2 avonden per week (1 week zelfs een op het laatste moment extra ingelaste extra avond) kunnen we wel spreken van een geweldig gebaar van de vereniging aan de sponsor, waarvoor HEEL VEEL DANK!

Naast de financiële vergoeding voor ONDO ( waar meubilair voor de kantine van gekocht gaat worden als ik goed ben ingeseind) wil ik alle helpers een waardebon geven die te besteden is bij Pizzeria La Vita Bella te Oostkapelle om af te halen of ter plaatse daar te eten.

Verspreiding hiervan wordt door sponsorcommissie opgepakt en geregeld.

Tegen alle leden die dit lezen en denken wat is er allemaal gebeurd, ik weet nergens van?

Mogelijk krijg je volgend jaar nog een kans, want het plan bestaat om hier een jaarlijks terugkerend evenement van te maken, waarbij de vereniging en de Sponsor elkaar helpen hun doelen te realiseren.

Nogmaals heel veel dank en waardering voor een ieder die hier aan heeft bijgedragen en eet smakelijk bij de Pizzeria en hopelijk tot volgend vulseizoen…….

Met vriendelijke groeten,

Een trotse hoofdsponsor….

Ton den Dikken.