Bootcamp

Dinsdagavond

Een gezellige, pitige bootcamp onder leiding van instructeurs van Fitness de Driehoek uit Serooskerke.
Leuk samen bezig zijn en werken aan je conditie!

Zomerperiode:
20.15 – 21.00 uur
sportpark de Brigge

Winterperiode:
vanaf 5 oktober
20.30 – 21.15 uur
Fitness de Driehoek – Serooskerke

Bootcamp-lidmaatschap kv ONDO kost € 15,00 per maand.

Zowel leden als niet-leden zijn van harte welkom om 2x gratis mee te doen.
Laat een berichtje achter via het contactformulier op deze pagina. Je krijgt dan zo snel mogelijk reactie.

Bevalt het zo goed dat je mee wilt blijven doen met de bootcamp?
Meld je dan aan via het aanmeldformulier op deze pagina en je kunt gezellig de rest van het seizoen mee doen.
Nog geen lid? Na aanmelding word je bootcamp-lid van onze mooie vereniging.
Al rustend lid of trimmer? Na aanmelding word je lidmaatschap wordt omgezet naar het bootcamp-lidmaatschap
Al spelend lid? Er veranderd niks. Je hoeft het aanmeldformulier niet in te vullen.

Contact kv ONDO bootcamp

Dit formulier wordt verzonden naar ons bootcamp-team.

Er zal contact worden opgenomen om verdere afspraken te maken via het mailadres of telefoonnummer dat je invult.

(een bevestiging van dit formulier zal verzonden worden naar het e-mailadres dat je invult)

Vul hier eventueel aanvullende vragen in.

Lidmaatschap kv ONDO bootcamp

(tik jaartal aan om snel te wijzigen)
Met het invullen van uw rekeningnummer geeft u akkoord voor automatische incasso.

Korfbalvereniging ONDO kan bij wedstrijden en andere activiteiten foto’s nemen voor gebruik op de website of voor andere promotionele doeleinden.
De foto’s zullen alleen gebruikt worden door en voor kv ONDO en zullen niet aan derden worden verstrekt.
Om deze foto’s te mogen gebruiken hebben we uw toestemming nodig.