Beslissingswedstrijden ONDO 1 !!

ONDO 1 speelt twee beslissingswedstrijden tegen KCR om degradatie uit de overgangsklasse te voorkomen.
Kom ONDO aanmoedigen en laten we met z’n allen zorgen voor een mooie sfeer in een volle sporthal!

Zaterdag 9 april – 19.30uur – de Sprong, Middelburg: ONDO 1 – KCR 1
Zaterdag 16 april – 20.00uur – de Fakkel, Ridderkerk: KCR 1 – ONDO 1

Omdat de zaalcompetitie hervormd wordt met ingang van seizoen 2022-2023 én dit seizoen de competitie anders was dan anders heeft ONDO 1 nog steeds kans om in de overgangsklasse te blijven, ondanks de laatste plaats in de competitie.
Om in de overgangsklasse te blijven moet er, over twee wedstrijden, gewonnen worden van KCR 1. KCR is de nummer 4 uit een andere poule in de overgangsklasse.
Waar de poules normaal uit 8 teams bestaan waren dat deze zaalcompetitie, vanwege onderbreking door corona, twee poules van 4 teams. De beide nummers 4 uit de poules spelen nu een play-off tegen elkaar om tot 1 degradant te komen.

Meer informatie te vinden op website KNKV via deze link.