Afscheidswedstrijd

Na twaalf seizoenen ONDO 1 hebben Jeroen en Ronald vorig seizoen besloten om te stoppen met korfballen in de selectie. In deze twaalf seizoenen hebben zij er voor gezorgd dat ONDO speelt waar het nu speelt. Mede dankzij hen is ONDO opgeklommen van de 3e klasse naar de overgangsklasse. Helaas hebben zij vorig jaar niet het afscheid kunnen krijgen wat ze verdienen, namelijk een publiekelijk afscheid. Dit wil ONDO hen wel geven en daarom wordt er op vrijdag 24 september een afscheidswedstrijd georganiseerd. Ronald en Jeroen hebben zelf een team samengesteld van oud-teamgenoten en oud-coaches dn zij zullen het de 24e om 19.30 uur opnemen tegen ONDO 1.

Naast het afscheid van Ronald en Jeroen nemen we ook afscheid van Sacha, Jordy en Robin. Sacha gaat ONDO 1 na vijf jaar verlaten en verhuist naar Rotterdam. Sacha is ook meerdere keren kampioen geworden met ONDO.  Jordy is weer terug naar zijn oude liefde Fortis. Na twee jaar ONDO 2 gecoacht te hebben gaat hij zelf weer korfballen bij Fortis. Tenslotte heeft ook Robin de selectie verlaten. Robin heeft ONDO 1 de afgelopen drie seizoenen gecoacht en is twee keer kampioen geworden in de eerste klasse.